Yediği bir şeyden eti diş eti delinmiştir. Farketmemişsinizdir. Zamanla taş oluşmuştur. Tahminim bu. Maalesef benimde hamilelikte biberin sapı yanlışlıkla battı ve diş etim delindi. Ama düzenli fırçalıyorum taş olmadı. Hâlâ tedavi olacağım bebeğim emdiği için olamıyorum.