Merhaba arkadaşlar 14 subatta sezaryen dogum yaptim kanamam 7-10 gün arası sürdü sonra leke leke şeklinde geldi bir 5 gün daha ve bitti. Bugun 35. Gün ve ben 3 gündür adet oluyorum resmen. Yani adet kanaması bildiğiniz ama sancım yok. Bildiğim kadarıyla 40 bittikten sonra adet olunuyor süt korumuyorsa ama benim değişik oldu sanki. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?