Doğum yapalı 11 ay oldu.
3.aydan itibaren düzenli regli oluyorum.
Aynı zamanda emziriyor ve karaciğer enzimlerinde troit hormonlarımda sorun kaldı.
Şimdide regli 10 gün önce bitti, 3 gündür akıntıyla küçücük kan geliyordu, şimdi iç çamaşırımı ıslatır vaziyette, kıpkırmızı geliyor.
Annem her doğum sonrasında ara kanama yaşadığını, hormonel ve emzirmeye bağlı olduğunu söyledi.
Sizler arasında yaşayan var mı? Doktora hemen gitmeli miyim?