28 aylık kızım başladık fakat sürekli altına kaçırdı,havalar hala soğuk gece bez bağladım.
Ateşi çıktı sonra gece. Hastalığı vs yoktu birdenbire oldu. İlk günler kaçırması normaldir illaki ama oturunca yapmıyor odaya geldiğimizde altına yapıyor tamamen. Bende ara verme kararı aldım. Bu süreç ne kadar sürüyo ?