Deletedmom090 4 aylık bebeğim var doğduğundan beri 2saatte bir emziriyorum ama aşırı gazlı 4 aylık olmasına rağmen azalmadı da. 2 saatte bir emmeye de alıştı fakat doktorumuz o ağladıkça ver diyor. Ama bebeğim alıştığı için istiyor. Yani diyeceğim o ki bebeği sık emzirmek gaz yaparmı ? Doktorun dediği gibi yapan varmı acaba ?
deletedmom4842 Deletedmom090 Anne sütü kolay sindirilir ama gereksiz beslemede gaz yapabilir emzirdikten sonra gazını çıkarın sürekli
HiraNur89 Sık sık ama az az emzirin benim bebişte gazlı ama emzirme saatlerini uzatmaya çalışıyorum yoksa ne kadar emzirsem o hep emer.
Deletedmom090 HiraNur89 ya öylede hiç içime sinmiyor🤦🏻♀️ Uzatmaya çalışıyorum ama alıştığı için oda istiyor 😟
HiraNur89 Deletedmom090 cok iyi anlıyorum aç bırakmak istemiyorsun ama midenin sürekli dolu olması gaz yapıyormuş