cernne Kızlar masa başı işte çalışıyorum ve kamburluk oluştu doktor fizik tedavi önerdi tabi ki gidemiyorum hem iş hem iki çocuk dik durunca belim ve boyun ağrım oluyor durmazsam daha çok oluyor kullanışlı korse önerebilir misiniz
arzu38arzu cernne cernne dik duruş korsesi alırsanız esnek olanlar cok işe yaramaz yine eğilirsiniz. Daha sert demirli yapılardan alırsanız ilk başlarda ağrılarınız daha da artar. İmkanınız varsa gün içinde egzersizler yapın cok daha fayda görürsünüz
gg3848 cernne korse yerine egzersiz yapıp kaslarınızı kuvvetlendirmek zorundasınız ne yazık ki korse sadece günü kurtarır hatta kaslarınızın zayıflamasına sebep olabilir
GezginPaNDa cernne duruş bozukluğu bende de var ama uzun süre korse kullanımı önerilmiyor. Çünkü bu sefer de kaslar zayıflıyormuş
kdcirem Şu hareket ile baya düzeltmiştim ben. Telefona bakarken hep kafamı dik tutuyordum karnımın üstüne yatıyordum. Birde uzun bir sopa ile yapabileceğiniz birkaç hareket var.
kdcirem incirreceli_06 ben üniversite yıllarımda yapmıştım. Her vakitte olur düzelme tabiki ama bunu fizyoterapist ile ilerleseniz daha sağlıklı olur. Yaşınıza göre uygun hareketler verir. Benim herhangi fıtık gibi bir sorunum yoktu .