Kızım 20 aylık 2 ay içerisinde emzik gece beslenmesi ve komple gündüz dahil mama ve biberonu bıraktık. Gece çok uyanıyordu mama için ve emzik için oyüzden bıraktık gündüzde hiçbir şey yemiyordu mama içiyordu oyüzden bıraktık. Ancak gece yine uyanıyor alışması lazım değil mi uzun süreç oldu hala alışmadı