Benim kızımda böyle inatçıydı ağlardı ben verim diye isterdim kendi öğrensin ama heves etmezdi☺️zaman geçtikçe 1 buçuk yaşında falan kendi kendine yemeyi istedi çatala batırıp kendiliğinden gelişti yani.. siz önüne koymaya onun kendi başına yemesine teşvik etmeye devam edin bi süre sonra oda yapacaktır ve karşısında taklit yapın sizde yiyin batırın mesela hadi sıra sende deyin oyun gibii