Yesimozel Yaptığınız doğru değil ama, illa emecek diye bir kural da yok, önemli olan sağlıklı olması, kilosunun yerinde olması, boyunun güzel uzaması vs. vs. yani öncelik bunlar. Bakın zorlamışsınız ve emmek istememiş. Doktorunuz çok haklı, sütünüz varsa sağıl yapın ve mama verin. Benim sütüm kesildi mesela, ben mama veriyorum, ne yapayım şimdi süt gelsin diye çırpınacak halim yok, her şey Allahtan. Ama bazı şeyleri diretmeyin bebetolara, onlar anne sütü mü mama mı derdinde değil, göbüşü doyurup uyuma derdinde ☺️