onemore Kızlar dyson airstrait almak istiyorum ama sıfır çok pahalı 2. El almak mantıklı mı sizce, kullanılmış almak pek içime sinmiyor ama
CuteBadesMama onemore bende almazdım. Saç hijyeni kişisel bir durum çünkü güvenmezdim. Başkasının tarağını kullanmak gibi düşünün.
12betul onemore Ben almam şahsen . Bende aldım çok güzel bir ürün ama dediğiniz gibi pahalı . Ee haliyle böyle pahalı bir ürünün 2. El fiyatı da yüksek olur . O yüzden ona vereceğim parayı muadil 0 ürün almaya tercih ederim