Dilekmh Bebeğim 4 aylık 6900 kg kaç damla kullanmalıyım, bunun için doktora götürmek istemiyorum ne zaman gitsek hastane ortamından sebep hasta oluyor çok hassas bir yapısı var maalesef
heymom__ Dilekmh kan damlası kilo başı 1 damla şeklinde kullanılıyor. 8küsür kilo çıktı 7 ay kontrolünde 9 damla olarak devam ediyoruz şu anda
dunnobeck Dilekmh 1 ml veriyorum 4 aylık olduğundan beri. Doktor öyle söylemişti. Zaten 0.5 ml yazıyor, ondan iki kere veriyorum. Doktorunuzun numarası yok mu?
Dilekmh beybitolat yanlış anlamazsanız doktorun verdiği bilgiyi paylaşıyorsunuz değil mi, bebeğimin hassas olması artık herşeyi sorgulamama sebep oluyor 😫
minnakanneyim Dilekmh normalde kilo başına 1 damla veriliyor ama doktor bize 1 ml verin dedi 7.5 aylıkken götürmüştum