53 günlük bebeğim var ve dün sabahtan beri sürekli kusuyor. Gazı var diye düşünüp sab simplex gaz damlası vermiştim o dokundu diye düşündüm sonra baktım devam ediyor dün akşam hastaneye götürdüm fakat ne tahlil yapıldı ne başka bir şey. Bu arada ateşi halsizliği vs yok ama dün öğlen 14:00den beri uyumuyor, gözleri kapanıyor tam yatırıyorum ağlıyor geri kalkıyor. Sabaha kadar uyutmak için çabaladım yok yani çocuğum uyumuyor. Normal midir bilgisi olan var mı :(