19 aylık kızım var. 3 hafta öncesinde havale geçirdi hastanede. Normalde de bana çok düşkündü ama hastaneden çıktığından itibaren kucağımdan inmek istemiyor yapışık ikiz gibi geziyoruz ve sürekli ayakta olmamı istiyor. Oyuncakları fırlatıyor güzelce konuşuyoruz anlatıyor bazen ses yükseltiyorum anlamıyor çünkü başkalarına zarar verebilir. Çok aşırı hırçın ve asabi oldu sürekli ağlama modunda.Ne yapabilirim önerisi olan var mı çok çaresizim artık ne yapacağımı şaşırdım