Merhaba canım anneler, önden kızıma Bi maşallah çekeyim.. İflahım kurudu da bu süreçte..
Kızlar ben kızıma uzun zamandır mama kullanıyorum, 6 aylıktan beri anne sütü almadığı için sadece mama alıyordu. şu son 2 aydır mamaya kendini o kadar bağlamıştı ki ek gıdayı da istemiyordu haliyle, o yüzden ne versem yemiyordu, dedim ki bu mamayı artık bırakalım dedim. tabii Ben de cesaret sıfır😂 Çünkü ben de kendimi ona adapte etmişim Artık bununla karnını doyuyor diye, neyse pazartesi günü yavaş yavaş bıraktırdım günde işte 30 milim 60 milim olacak şekilde verdim 4-5 defa içiyorsa ikiye düşürdüm bir anda.
Tabii benim kızım biraz garipsedi. sonra mama diye ağlamaya başladı ben sürekli yemek verdim, yemediği zaman ısrar etmedim. tekrar mama dediğinde yine verdim arkasından asla koşmadım. derken cuma gününden itibaren benim kızım mamayı tamamen bıraktı. artık hiçbir şekilde içmiyor ve sadece yemek yiyor karnını onunla doyuruyor çok şükür. gece beslenmesine de zaten 14 aylıktan beri geceleri neredeyse hiç içmiyordu ya da işte bir kere sabaha karşı içmek istiyordu bu süreçte o isteyince su teklif ettim sürekli Tabii suyu da kabul etmedi ama şimdi çok susadığında bir iki yudum alıyor
Yani demem o ki çok meşakkatli bir yoldan geldim Dostlar 😂 mamayı bıraktık, gece beslenmesini bıraktık. Tabii bu süreçte ben çok yıprandım ağladım artık aç mı tok mu bilmiyorum diye, Ama çok şükür ki bırakabildik ikisini de 🥳🥳