Kızım 2,5 yaşında ve haftada üç gün, üçer saat oyun grubuna gidiyor. Öğretmenleri genel gelişiminin çok iyi olduğunu söylüyor. Dil gelişimi, sosyal uyumu ve motor becerileri gayet yerinde. Öz bakım konusunda da oldukça istekli; yemeğini genelde kendi yiyor, çoraplarını kendi çıkarmaya çalışıyor, birçok şeyi kendi başına yapmak istiyor. Evde de aynı şekilde, bağımsız hareket etmeyi seviyor.
Sadece dikkat süresinin biraz kısa olduğu söylendi. Söylerken de yüzü düştü biraz. Moralim bozulmadı değil. Bu yaş için dikkat dağılması normal mi acaba yoksa bi sıkıntı mı var anlamadım? Onun için neler yapabiliriz acaba?