hunilimomy htcmrym27 8 kutu karşılıyor olmasi lazim yanlis hatırlamıyorsam biz 6-8 arasi alıyorduk ama doktor ayına ve beslenme aralığına miktarına göre yaziyor ona gore eczane veriyor
hunilimomy htcmrym27 Aile hekiminin yada doktorunuz eksik yazmis olabilir biz aile hekiminde bu durumla karşılaşmiştik yanlis doz yazmisti tartışarak duzelttirmistik
deniz255 htcmrym27 doktorun ne kadar yazdığına bağlı. Yanlış hatırlamıyorsam 12 ya da 15’ti maximu. E nabızda çocuğun raporlarım kısmına bakın doktor kaç kutu olarak raporda yazmış görürsünüz