defnes32 evet tek bir bulaşık kalmasına tahammül edemem, Kimisi mesela akşam yemek yer bulaşık kalır sabaha ama ben asla bırakamam. Su içilen bardak bile direkt makineye. Kv mesela kahvaltı sonrası çok çay içer ama mesela arada yarım saat ara verir ben direkt bardağı makineye atarım diye hafif söylenir 😄 En büyük takıntım bu sanırım