Bebeğim 12 aylık yaklaşık 20 aylık olduğunda ise dönmeyi düşünüyorum memurum. Bebeğim genel olarak uysal sakindir uyku saatleri uyanma saatleri düzenlidir yabancılarla sorunu yok Ama asla pütürlü katı gıda yemiyor çorba yoğurt sadece her yolu yöntemi denedim yoğurdun içinde yumuşacık küçük bir muz tanesini bile farkettiginde (ezdigim halde) hemen diliyle itiyor bu durum bu zamana kada çok zorladı doktorumuz bile püre yapıp ver aç kalmaktansa diyor ve ise başlamayı hep erteledim kreşte alışır mi aç kalır mı yoksa daha ilgili olabilmesi için bir bakiciyla mi anlasmam gerek gönlüm güvenlik açısından bi şeyler öğrenmesi açısından kresten yana ama bu yemek sıkıntısı yüzünden bakicida düşünmüyor değilim fikirlerinize tecrübelerinizi ihtiyacım var