Oğlum 3.5 yaşında kızım 24 günlük . Gecem gündüzüm birbirine girdi . Oğlum aşırı hareketli yerinde saniye durmaz ve çok yaramaz . Her yeri dağıtıyor oyun istiyor yarım gün kreşe gitmesene rağmen baş edemiyorum. Kızım gece gündüz bilmiyor uyanıyor sürekli uyumuyor gaz sancıları var. Eşim destek evde olduğu süre boyunca bazen anneme gidiyorum beraber bakıyoruz ama ona rağmen yetemiyorum. Dün eşimde evdeydi saat 9 akşam yemeği için fırına balık koymuştum. O kadar çocuklarla ilgilenmekten unutmuşum ki simsiyah yanmış yemek. Oğlumun akşam yemeğini 9.30 da bir çorbayla yaptım gece 2 de uyudu kızım bende uyudum 3-4 kez uyandı , sabah 8 de oğlum kalktı onunla ilgilendim kahvaltı yaptır kreşe götürdüm geldim evi bok götürüyor . Sezaryen oldum onu bile bilemedim hemen ayaklandım herkes normal doğurmuşsun gibi helal olsun dedi başım çatlıyor isyan etmiyorum ben istedim bir çocuğum daha olsun ama kafam kaldırmıyor bir yanım çok mutlu bir yanım mutsuz. 30 yaşındayım kendimi daha yaşlı hissediyorum , süt kokuyorum resmen duşa girmeye vakit bulamıyorum öyle dertleşmek istedim