Merhabalar, bebeğim baş parmaklarımı emiyor, zamanla bırakmadı da. Artık yara oluyor apse yapıyor bazen, şimdi dişleri de çıktığı için çok kötü oluyor parmakları. Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim? Nasıl bıraktırabilirim? Şu an 10 aylık