nnoktaa Arkadaşlar bir haftadır bazı sıkıntılarım vardı. Bir de üstüne hasta oldum. Dün sabah kalktığımda dudağımın üstü kaşınıp gıdıklanıyordu. Uçuk çıktı. Doğal yollardan bu nasıl geçirebilirim var mı yöntemleriniz? 💙
Nikita nnoktaa benim çok çıkar. Kaşıntı hissettiğimde sıcakla yok etmeye çalışırım. Dayanabildiğim kadar uygularım. Büyümez. Çay bardağı, kahve fincanı… değdir, yanmayacak kadar sıcakken yap 😅
selmakrdnz nnoktaa yemek kaşığının arkasını ocakta biraz ısıt yanmayacak şekilde uçuğuna koy bi kaç kere uygularsan büyümez 🌸
Kayra_68_aksaray nnoktaa sıcak kompleks uygulayın babannem tahta kaşığı ısıtır yavaş yavaş dokundururdu uçugun uzerine
Ft4yfr3rg nnoktaa ben tuz basıyorum öyle büyümüyor ve daha hızlı iyileşiyor ucuklu bölgeyi ıslatıyorm. Parmağımı ıslatıp tuza bandrym sonra uçuğun üstüne koyuyorum yıllardır bunu yaparım .
nnoktaa Nikita ya onu hatırlıyorum arkadaşım da çay kaşığı falan mı ne bi şey yapıyordu. Ama tam net hatırlamıyordum. İyi oldu bu yorum sağol canım
Nikita nnoktaa kaşıklar falan benim için yeterli olmuyor. Ben de bardağımı/fincanımı kaldırıp dudağımı yapıştırıp çekiyorum. Isısı daha çok ve daha fazla temas imkanı sağlıyor. Uzmanım 😂
hasrettecas nnoktaa benşm de sık sık çıkar bende bende tuzlu yapar pamuğu ıslatırım o tuzlu suyla uçuğun üstüne koyar bantlarım yada yara bandı ile bantlarım günde üç dört kez değiştirim iki güne kuruyup iyileşir
beybitolat nnoktaa kaşıntı hissettiğinde hemen yıka . Eğer yeni çıkıyorsa sıcak çay değdir. Gece uyurkende diş macunu sür. İnş hemen geçer
nnoktaa beybitolat hafif kızarıklık var ama dışardan bakılınca çok belli olmuyor tam uçuk gibi değil ama uçuk gibi 😬
mamacitaa_ nnoktaa nnoktaa sarimsak sur ucuyla biraz, ya da sicak cay bardagi vs ile isit dudagini noktam. Gecmis olsun 🌸
anonimli Anneannem çay kaşığını ısıtırdı arkasını, hemen uçuğa değdirir çekerdi Uçuk korkarsa büyümez gider demişti hatta Sarımsak içinin suyu da faydalı olur ama yakma ihtimali çok yüksek Geçmiş olsun noktam❤️
_YanakReisinAnnesii nnoktaa Doğal yöntem değil ilaçlı ama asiviral krem çok iyi geliyor. Hem artmasını,büyümesini engelliyor hemde çabuk küçültüyor ve ağrısına iyi geliyor. Aklınız da bulunsun.
nnoktaa _YanakReisinAnnesii teşekkürler. Asiviral tuhaf şekilde bana fayda etmiyor hatta bir de zovirax mı ne öyle bir şey vardı o da işe yaramıyordu 😬