Kızlar 29 haftalık doğum yaptım. Uzun süre entubede kaldı bebeğim. Entubenin getirdiği damak yüksekliği varz reflusu var. Bir de ağız içi öğürmesi var dilin ön tarafında. Uzun süre entubede kalanlarda oluyormuş. Bronkoskopi yapıldı ilaçlar vs derken ağız içi korku var artık. Uzun bir süre red yaptı biberonu beslenmeyi. Doktor artık ek gıdaya geç dedi ama hiç kolay değil. Açmıyor agzini ya da ağzının kenarına birşey değince öksürük geliyor refluden kaynaklı. Nasıl olacak bu süreç bilginiz var mı?? Bu konuda tecrübeli anneler yazabilir mi?? Biliyorum çok daha yolun başındayım ama süreç nasıl ilerliyor onu merak ettim. Neler yapmam lazım öğrenmek istiyordum