Kızlar merhaba kızım 17 aylık olacak, 14 aya kdr sallama bagımlısıydı sabahlara kadar sallardım ve kestım bunu. İlk 10 gun gerçekten çok zordu perısan oldu ağlamaktan ama sımdı çok ta güzel uyuyor ve ben odasını da ayırdın bu vesıleyle. Yaklasık 1.5 aydan fazla ufak pıspıs ve odasında yatıyor gecelerı sık uyanıyor ama öyle 2-3 saat sallama gıbı zorluğu yok max 15 dk yanındayım. çevrem kızımın kucuk olduğunu travma kalacağını soyledıler odasını bırlestır dedıker. Sızce tekrar odasını bırlestırsek mı bu çocuk besıgnde de yatmıyor kı bı kendı odası bı yer yatağı bı bızım yanımızda yatan bı cocuk. bana akıl verır misiniz☺️♥️