metehan2 is yerinde sagim yapin mutlaka, yapabiliyosaniz 2 saatte bir yoksa en azindan 3-4 saatte bir sagin sutunuzu…stres yapmayin, beyne olumsuz mesaj gondermeyin , sutunuz bitmez , merak etmeyin 🙏🥰bol su icin dengeli saglikli beslenin, bir de pompayla sagilan sut asla memenizdeki sut miktari su kadardir diye bir olcu olamaz…sagimlari da ayni saatlerde yapmaya ozen gosterin ins duzelir 💜