Merhaba arkadaşlar
22 aylık bir oğlum var 3. Ayından itibaren gece 10 defa uyanır hiç bir zaman desteksiz uyumadı ayakta sallanarak kucakta gezere veya emerek uyudu gece sürekli emmek için kalktığını düşündüğüm için emzirmeyi sonlandırma kararı aldım gündüz emmesini tamamen kestim uykuya geçerken de emmiyor kucağımda hafif hafif yürüyorum öyle uyuyor ama buna rağmen gece sürekli uyanıyor hatta emmedigi için bu yöntem beni daha çok mahvetti gece 45 dakikada bir uyandı ve kucak kucak diye ağladı 4 gün bu sürece dayandım sıfır uyku gezdim ama baktım ilerleme yok gece emmesine devam ettim şöyle ki her uyandığında emdi uyudu diye bisey de yok 3 kere uyandığında emiyor dalıyor geriye kalan 4-5 lik kisimda kucağımda uyutup geri yatiriyorum yarım saat sonra geri uyanıyor zaten benimle yatıyor en ufak sese uyanıyor sabaha kadar tuvalete bile gidemiyorum artık dayanacak gücüm kalmadı resmen 2 senedir uyku nedir bilmiyorum gündüz de yarım saat uyur uyanır geri uyuturum o yüzden gündüz onunla birlikte uyuma gibi bir lüksüm de yok desteksiz bakıyorum ama artık tükendim bu durum neden böyle benim gibi olan var mı nolur bir çare bulmama yardım edin