gzd_nhr tabiiki oncelik anne sutu ama siz takviye olarak mama veriyorsunuz bana bir arkadasim sey demisti bebegin robot degil su ayda bu kadar cc diye sartlama baktin hala araniyor karni ac biraz daha yap ver demisti ben en basindan beri oyle yapiyorum mesela 30 veriyordum hala araniyorsa 30 daha yapiyordum o 30 un 10 ccsini falan birakiyodu icmiyodu bu sekilde cook mama doktum ama doydugundan emin oldum genetik faktorlerde cok etkili siz minyonsaniz bebeginizde minyon oluyor benim bebegimde 2,5 aylikken 5600-700 arasiydi galiba yani sizin bebeginiz cok zayif sayilmiyor cok cabuk toparlar onemli olan bide islak bez sayisi cis yapiyorsa doyuyordur kilonun bi onemi yok doymasi onemli