mrv2026 bende de aynısı olmuştu canım, regl döngüm başladı. Şu an altıncı ayımıza giriyoruz. Her ay o döngüm üzerine oluyorum. Hatta o zaman baya aşırı çok olmuştu benim parça parçaydı afedersin. İçim temizleniyor diyerek doktora gitmemiştim. Sonra adetim biter gibi yedinci günde bitti.