Kızlar geçten kastım 9-9.30 benim oğlan en geç 9.30 da kalkıyor kahvaltı yapmamız 10.30 u buluyor 11 de sofradan kalkıyoruz mesela 1.30 civarında da öğle uykusuna yatıyor ama o saat aralığında öğle yemeğini veremiyorum acıkmamış oluyor uyanınca da öğle yemeği için geç oluyor bi türlü düzene sokamadım nasıl yapabilirim siz nasıl ayarlıyorsunuz oğlum 1.5 yaşında bu arada