aley01 geçtiğimiz 2 hafta önce 20 aylıkken yaptırdım. Özel klinikte kendim de yanında olmam için, sakşnleştirici verdiler ne yazık ki çok hareketli olduğu için. Bölsegesel uyuşturma yaptılar uyumadan çocuğum oyuncaklarla oynayarak sünnetşnş oldu. İlk 3 gün ekran verdim. Çok hareket etmesin diye. E bebekten 2 tane sünnet kilodu aldım iyiki de, kesinlikle tavsiye ederim. Çok rahat atlatmamıza yardımcı oldu bu süreçte, bebeklerimiz hareketli olduğu ve gece değişik pozisyonlarda yattığı için sünnet kilodu iyi geldi. 1 . Hafta olduğunda dışarı çıkmıştık. 2 hafta oldu çok şükür iyiyiz. Bence yaptırın. 24 aylıktan sonra önermiyorlar. 2 yaşına gelmeden yaptırdım aradan çıktı kafam rahatladı benim de.