Kızlar oğlum 3.5 yaşında çişi hallettik çok şükür eğitime başlayalım 1 ay oldu ama daha 1 kere bile kakasınj tuvalete yapmadı hep altına yapıyor normalde her gün kakasını yapan oğlum 2-3 günde bir anca kaka yapıyor o da dediğim gibi altına tuvalete yapmaya ikna edemiyorum siz nasıl bir yol izlediniz saatli de değildir öyle kakası acaba bir kerelik fitil yapıp tuvalete oturtsam alışır mı artık aklıma bunlar geliyor ya