minigim1105 Kızlar bebeğim şuan baba mama anne dede diyor bu kelimeler yeterli mi mesela anne diyo bilinçli mi diyo anlayamadım
dunnobeck minigim1105 “anne nerede” diye sorulduğunda size bakıyorsa bilinçlidir. Duyduğum kadarıyla 1 yaş için 1 bilinçli kelime yeterliymiş
edayilmaz minigim1105 bence çok iyi dil gelişimi benim oğlum da 16 aylık olacak anne ,baba mama, edaaa bana eda diyor genelde anne demiyor 😂😂gel, al ,aç ,miyav ,Havhav bu tarz anlaşılır kelimeleri var. Anne kelimesini de bilinçli diyordur ❤️
alpaslanmom_ minigim1105 1 yaş kontrolünde doktorumuz bilinçli 2 3 kelime etmeli demişti yani mesela anne dediğinde size bakıyor mu ya da baba dediğinde babasına mı bakıyor gibi