Kizlar gunumun yarisi besik sallamakla geciyo elimi cektigim an gozunu aciyor cocuk yildim artik geceleri sallamiyodum kolumda uyutup yanina yatiyodum o sekil uyuyodu ama her yerim agriyo artik yatagini ayirmam lazim yavas yavas gece de besige alirsam ben hic uyuyamiyorum tum gece besik sallamaktan pes edip yine yanima aliyorum emip uyusun ben de uyuyabileyim diye. Boyle bi cozum buldum kendimce benim durumumda olup da boyle bisey alip memnun kalan var mi ? Videolarini jzledigim kadariyla sanki az sallaniyo gibi geldi bana pahali da bisey alip pisman olmak istemem yani elimle hizli hizli salliyorum bu arada belli bi marka degil turuncu siteden baktim. O sallanma hizi yeter mi uyumasina ne dusunuyosunuz yoksa ayagimda sallamaya alsitirsam da ayagimdan birakip yanina uzaniversem mi of cok kararsizim ne istedigime bi karar versem cocugu da ona gore egiticem