mavi_123 üç aylıktı kapanmıştı. Neler dediler. Dünya başıma yıkıldı. Narkozla mr çekildi üzüntüden fenalaştım. Sonra ne mi oldu… herkesten daha algıları açık, haraketli, herşeyi önce yapan bir bebek oldu. Bana karalar bağlayan o doktorun bazen hala suratına tüküresim geliyor gidip. 2 sene geçti.. sen dr dediği tahlilleri yap bişey çıkmazsa içini ferah tut