mrvklc Oğlum 13 aylıkken yürümeye başladı şuan 17.5 aylık. Yürürken ayakları dışarı doğru bakıyor ama topukları içe dönük. Çocuk doktoruna götürdüm zamanla düzelmesini bekleriz ama ortopedi görsün dedi. Kaval kemiğiyle alakalı olabilirmiş. Eşimde düz taban düz taban olmasından da endişe ediyorum. Bu durumu yaşayan var mı?
simseklivekalpli mrvklc uzmanı değilim ama tendon kısalığı da olabilir. Kalça kaynaklı, kaval kemiği kaynaklı da olabilir. Komple altsiz bi bakın nereden itibaren bu şekilde basıyor. Yürüyüş bozukluklarının çoğu 3 yaşına kadar düzeliyor, ortopedi de görsün tabii