ikibebedublekahve Kızlar doğum yapalı 9 ay 15 gün oldu hala regl olmadım aktif emziriyorum, şiştim de şiştim ya ne zaman olcam ben artık çok sıkıldım bu durumdan benim gibi olan var mı
nnoktaa ikibebedublekahve hormonlar nedeniyle olmayabilirsiniz emzirme devam ettiği için. Ancak yine de bir kadın doğum uzmanına görünmenizde fayda var
ikibebedublekahve simseklivekalpli yaa dayanamam 😭 çok şişkinlik ve sinir yapıyor bende. ilk doğumumda 40 ım çıktıktan hemen sonra olmuştum bunda tık yok
ikibebedublekahve nnoktaa evet bunu biliyorum bir sene dolunca hala olmazsam giderim inşallah o kadar sürmez ya