ayse_n benim kadın doğum doktorum mükemmel biri. Ben tavsiye ile gittim ve benim de tavsiye ettiklerim gittiklerinde çok memnun kaldı. Çok naif, güleryüzlü, kibar, sakin ve bilgili. Odaya girince ayakta karşılıyor kontrol dışında ne zaman yazsam mutlaka dönüş yapıyordu. Medical park hastanesi Fatmanur Temel. Bir kere gitseniz ne demek istediğimi anlarsınız 😀