Sonsuz18 Bana iade için mesaj gelmedi ama e-Devlette böyle bir yazı var ziraat bankasına gidip kartsız işlemlerden çekebilir miyim kız kardeşim mesaj gelmesi gerekiyor diyor
Adababy Sonsuz18 eğer ziraatte hesabın yoksa ziraat bankasına gidip alabiliyosun halk bankasıda aynı şekilde. Bende çekemedim. Ziraate veya halk bankasına gitmem lazım çekmem için. İki atmyede gittim çekemedim
minikmisimben Bana mesaj gelmedi ama yatırdığımız TOKİ hesabına geri gönderdiler parayı mobilden baktım kendi hesabıma aktardım diğer gün yattı hemen
aysuuuum Ben direk gidip yapı kredi bankasından çektim yakınsa atm ile uğraşmayın derim mesaj falan da gelmedi sorduğumda ya şubeden ya da atm den alıyosunuz dedi
Adababy aysuuuum benim yapıkredi mobil bankacılığım var sms ile gelen iban numarasına yapıkredi hesabıyla parayı transfer ettim acaba bankaya gitmeden alabilir miyim?
minikmisimben momqueenn ziraatte ana hesabım var zaten aktif kullandığım TOKİ’nin açtığı hesaba parayı burdan yatırmıştım mobilden. Hesaplar arası transfer yaptım kendi ana hesabıma aktardım.