mamies hiç moralinizi bozmayın söylenenleri de duymayın benim bebeğim de de uzamış sarılık vardı anne sütü
Sarılığı 2. Gün kontrolüne gitmiştik orda 17 çıkmış Fototerapi aldı sonra 2 güne bir kontrole gittik kilo alımı gayet iyiydi ama sarılığı geçmiyordu kafaya çok taktım o zamanlar niye böyle diye sonra 1,5 aylıkken bir an da düzeldi teni beyazladı yani uzamış sarılık en geç 2 aylıkken filan geçer canınızı sıkmayın mama vermenize gerek yok be hiç vermedim.