Merhaba benim bebeğim de ilk ayında pek kilo alamamıştı emmekte zorlandığı için. Hem mama takviyesini hem de sağdığım sütleri bir süre eds yöntemiyle verdim, çok işe yaradı. Hem bebeğiniz emmeyi bırakmaz hem de sütünüz azalmamış olur bu yöntemle, bana emzirme danışmanı tavsiye etmişti sağolsun. Gerekli sondayı internetten bulabilirsiniz bıçakçılar markası. Benim önerim gün içinde mümkün olduğunca anne sütü vermeniz, mamayı ise en son gece emdikten sonra üstüne vermeniz, doktorunuz en doğrusunu söylemiştir gerçi. Ben bir süre eds ile destekledim bebeğim sonrasında gayet güzel kendisi emerek kilo aldı. Sizin de öyle olacaktır eminim, güzel günlerde büyütün inşallah bebeğinizi 🌸