miraymomy benim etrafımda bir tanıdığımın çocugu 2 yaşındayken, aile dostları vardı sık sık görüştükleri ve onların da cocugu 3 yaşındaydı. Ve bezi bırakmıştı o 3 yasında olan. Bunlar sık sık görüştükleri için 2 yasındaki çocuk habire 3 yaşında olup wc ye giden çocuga merakla bakıyormuş neden oraya gidiyo diye. Annesi de anlatmış o abi oldu artık çiş ve kakayı tuvalete yapıyor demiş bez takmıyor demiş. 2 yasındaki cocukta o gunden sonra ben de abi yim diyerek cok rahat bırakmış bezi kendi isteği ile😂 annesi hiç zorlanmadım dedi. “ yine de bez takıyordum habire wc gitmek istiyordu ben de abiyim diyerek ve bez hep kuru oluyordu ben de artık takmamaya basladım” dedi annesi😅
Yani sizin de etrafınızda bez bırakan bir akran var ise onunla görüştürüp wc gittiğini görmesini sağlayıp sonra çocugunuza anlatabilirsiniz durumu belki işe yarar ☺️