aysss001 Ya annemler muhtemelen yaparken içine azda olsa tuz atmışlardır ama biz pişirirken tuz atıyoruz yinede bize tuzsuz geliyor atmamış hali Bebeğe vereyim mi bunu pişirip yarın bebeğim 6 bucuk aylık
cikolataliekmek aysss001 Tarhanami kendim yapıyorum icinde domates de var kırmızı biber de kapya yani, tabi az miktar tuz da. Ek gıdaya başladık ve hep verdim. Doktorumuz bize önemli olanın yemek yaparken ilave atılan tuz olduğunu söylemişti. Hep tuzsuz yaptım 2 yasinda hala ilave tuz kullanmiyoruz.Tabi karar yinede size kalmış 🙂
3kedili2bebekli aysss001 içinde salça varsa verilmez ben özellikle kayınvalideme salcasiz çok çeşitli ve sıfır tuzla yaptirmistim
momica Ben 2 kavanoz bebek için olandan aldım ogg klasik biliyorsunuzdur zaten onlar bittikten sonra zaten 8-9 aylık olmuş oluruz ev yapımına geçerim diye düşündüm
csmsk aysss001 bizim tarhana da aynı sizin dediğiniz gibi pişirirken normal çorbaya tuz atar gibi tuz atıyorum yoksa tuzsuz oluyor tamamen. Ben kızıma veriyorum annemin yaptığını. Anneme sordum çok az tuz attığını söyledi. Sonra popüler markaların bebek tarhanalarına da baktım onlarda da tuz var. Yani çok pahalı değiller zaten içinize sinmiyorsa bebek için ayrı alabilirsiniz ben şahsen annemin yaptığını vermeyi tercih ettim bebeğim 7 aylık olmadı henüz .