1 ay önce ailecek influanza gibi hastalık geçirdik şimdi iyyiz şükür kızımın kan değerleri düşmüştü bugün kontrole gittik sadece ıga değeri düşük çıktı çok yıprandım süreçte tatile gitmek mantıklı olurmu Dra sormadım akılda kalmadı açıkcası kızım hali keyfi yerinde Dr geçici gibi duruyo dedi ve 4 ay sonra kontrol dedi böle bişey yaşayan varmı ne yedirsem iyi gelir