Merhaba hanımlar, 2 ay 9 günlük oğlum var. Doğduğundan 40’ı çıkana kadar 2-3 saatte bir uyanıp emiyordu. Gündüzleri de derin uykusunu alıyordu geceleri de. Hiç alarm kurmadım kendisi zaten sürekli uyanıyor diye. Bir gece saat 00:30 gibi uyudu ve sabah kalktığımda havanın aydığını görünce şok oldum bir baktım saat 07:00 neredeyse 7 saate yakın uyumuştu. Tabi bu olay olduğunda 45 günlük falandı. Alel acele kaldırıp emzirdim kendimi de kötü hissettim açıkçası. Ama internetten baktığımda bebekler acıkınca zaten uyanır uyandırmanıza gerek yok yazıyordu içimi biraz rahatlattı. Birkaç doktordan da aynı şeyi duydum. Ve şu an bebeğim maşallah diyeyim bir aydır gece uykusu çok güzel ama gündüzleri pek uyumuyor. Ama gece en geç saat 23:00 da gece uykusuna geçiyor ve sabah 05:30- 06:00 gibi uyanıyor. Emzirip yatırıyorum ve sonrasında da 2-3 saatte bir uyanıp emiyor. Kilo alımı gayet iyi en son bir hafta önce gittiğimizde kilosu 6.200 dü. Doktor da gayet iyi dedi sadece anne sütü alıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Gece emmemesinin benim sütüme bir yan etkisi olur mu? Açıkcası bu durum benim için de iyi oluyor onunla birlikte ben de uyuyorum ve uykumu da almış oluyorum sabah da dinç oluyorum onunla ilgilenirken ☺️🥹 Ha bir de 2 gündür kakasını yapmıyor nedenini çözemedim. Yarın doktor randevumuz var soracağım. Benimle aynı durumu yaşayan anneler paylaşırsanız sevinirim.☺️