Merhaba kızlar. 3 senelim evliyim 30 gunluk kızım var. Eşimi çok seviyorum severek evlendik. Evliliğimizdede bir problem yok şükürler olsun. Artık 2 kişililten sıkılıp bi cocugumuz olsun dedik. Den diyaliz teknikeriyim ama işimi yapmıyorum atanmak istiyordum bunun içinde senelerdir sınava hazırlanıyorum ama bi yandanda hayat devam ediyor baska işlerde calıstım evlenirken de bir hukuk bursounda calısıyordum kendime yetebilmek ve calısmayı çok seviyorum o zaman ile evlilik iş ve evin duzeninde kendime asla vakit kalmıyordı ama o tempoyı seviyodum. Tedavi @ görerek hamile oldugum için işten ayrıldım ve 1 sene hamilelik derken bayadır evdeyim bu karmasa beni mahfediyoe kızım buyuyunce nasıl bırakabaxım bıraksamda nerde calısacagım tekrar nerden iş bulacagım sınava o kadar hazırlandım sma unutucakmıyım kızım çok gazlı bi bebek günümün cogunlugu ona gidiyoe maleseffunduz uykularımızda bozuldu uyutuyorum 5 dakika sonra geri uyanıyor dogum yaptıgım için kayınvalidem yanımda surekli destek oluyor ama ben o iki kişişil hayatımı şimdiden cok özledim hattabhuhun üniversite yıllarımı düşündüm be ağladım hiç kıymetini bilememişim eşimide cocugumuda cok seviyorum ama neden böyle düşünüyorum