tunabebekh Bebeğim 8 aylık ve aşırı uyanıyor gece kaç kez uyandığını artık sayamıyorum ve hep aynı saatlerde uyanıyor saat 4 ten sonra tekrar uykuya geçirmek çok zor oluyor bazen 5 bazen 6 da uyanıyor aynı şeyleri yaşayan var mı ya da çözüm önerisi
dogakusumx tunabebekh aynı dertten muzdaribim bende. İki üç hafta sürermiş. Sizinki de uyanıp sizi mi arıyor.
kubyackck tunabebekh gündüz uykusu kac uyku bizimde o zamanlar hep 4-5 te uyanıyordu gunduz uykusu azalttım gece 8.30-9 gibi uyuyortdu arada yıne uyanıyor tabi diş vs durumlardan
mntssibel tunabebekh emziriyorum öyle mayışıyor ama uykuya geçişlerde zorlanıyoruz bazen saatler sürüyor. Sallıyorum kucakta piş piş ediyorum her türlü yöntemi deniyorum yine de direniyor
tunabebekh dogakusumx valla beni mi arıyor emzik mi arıyor bilmiyorum bende emziği bıraktırmaya çalışıyorum çok sık uyanıyor diye uyku eğitimi alıyordum tam da bu süreçte oda emzikten dolayı uyanıyor diyor ama işte bilmiyorum tabi bu ayla da alakalı demek ki
asennaa Ay atağı en zorlandığım dönemdi. Uykuda ciddi anlamda gerileme yaşanıyor o dönemde, tek diyebileceğim sabır dilemek…
tunabebekh kubyackck uyku eğitimi alıyorum 2 buçuk 3 saat uyut diyor bir de en fazla 3 saat uyanık kalsın diyor ona göre hesaplatıp yapıyorum 6-7 gibi akşam uyutuyorum