Bebeğim 13 aylık normalde iki uyku yapıyor ama bu ara rutini değişti bazen ikinci uykusuna çok geç dalıyor ve çok az uyuyor bazen tek uyku yapıyor bugün de dayanamadı ikinci uykuya uyumak istedi saat çok geç olduğu için sekize kadar bekliyorum yatırmak için tek uyku zamanı mı geldi acaba erken mi diye de düşünüyorum sizin bebişler ne zaman geçti