sjhdje benim oğlum 28 aylık hala bazen sabah mama içiyoe sonradan kahvaltı yapıyor çocuğunza göre harwkwt etmeniz daha uygun olur tek bir doğru yok.ayrıca günde beş öğün beslemek zorundada değilsiniz iştahsz iştahsz diye kendini yemiş bir anne olarak geç aydınlandım bu konuda ama inanın hiç gerek yok sabah kahvaltı öğlen çorba akşam yemek oldu nitti yani akşam belki bir yoğurt vs mama içiyorsa mama benm çocuğm büyüdüyse herkesinki büyür hem erken hwm düşük doğm ağırlıyla dünyaya geldi hemde çiğneme va hala çok yavaş ama büyüyor hemde gayet iyi büyüyor biraz sosyal medyadakalerin kandırmacası bu şukdr öğün şukdr yemek kendinizi üzmeyin