11 aylık oğlum şu son 1 haftadır aşırı iştahsız. Sevdiği çorba/yemek yapıyorum ama yok nafile kaşığı gördüğü an kafasını çeviriyor. Çok şükür hasta değil ama çok iştahsız ve çok üzülüyorum. Bu sürek geçici mi acaba ve ne yapabilirim ? Bu durumu yaşayan annelerden teselli bekliyorum lütfen 🙏