Kızlar bebeğim 17günlük, emziriyorum ama bazen yetersiz gibi hissediyorum. Çünkü sürekli ağzımı gezdiriyor. Görenler aç diyor ama daha yeni beslemiş oluyorum. Sütümü arttırmak için ekstra sağım yapmaya da çalışıyorum doymadığını hissedersem biberonla veriyorum. Ama sağımda da çok gelmiyor sütüm. Gün içinde çok dinlenemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz sütümü nasıl arttırabilirim