Ablalar benm cocuk 3yasında alrjık rınıtı var bu aylarda cok kötü öksüruk vebalgam alıyor balgamı cıkaramuyor kusma oluyor alerjı şurubu var gerıyorum spreyını verıyorum buhar yapıyorum ama bır haftayı buluyor vallahı cok yorldum bı fıkırnız varmı ya bu balgamı cok cabuk nasıl atabaılırz